L’estudi es desenvolupa sobre una mostra de 2303 empreses provinents de diverses fonts i que es poden classificar entre emergents i empreses que formen part d’algun cluster constituït de forma oficial.
A continuació es descriuen els indicadors realitzats per tal de descriure quin és el comportament en l’espai d’aquestes empreses, com s’organitzen entre elles atenent a les seves característiques tot tractant d’identificar patrons que permetin posteriorment facilitar la intervenció amb polítiques públiques i la presa de decisions.
Al marge d’aquestes empreses s’adjunten a mode de referència i context dues informacions més. D’una banda les universitats i centres de recerca ubicats a l’AMB i d’una altra la composició dels usos del sòl a partir de les informacions obtingudes del cadastre on se’ns mostra on estan els sòls industrials i d’oficines, claus per a la implantació de les activitats productives.
Made with Institute of Next
Images
Promoters
